|
Бул ачкыч сөздөрдүн артында издөө максатын түшүнүүнү, ачкыч сөздөрдү мазмунуңузда табигый түрдө колдонууну жана издөө потенциалы жогору темаларга көңүл бурууну камтыйт. Сиздин нишаңызга мүнөздүү жана атаандаштыгы төмөн болгон узун куйрук ачкыч сөздөрдү аныктаңыз. Бул ачкыч сөздөрдү мээ чабуулу процессиңизге багыттоо үчүн колдонуңуз. Мисалы, "йога" кенен тема болсо, "үйдө үйрөнчүктөр үчүн йога тартиби" сыяктуу узун куйруктуу ачкыч сөз көбүрөөк максаттуу мазмун идеяларына алып келиши мүмкүн. Эсиңизде болсун, максат мазмунуңузду ачкыч сөздөр менен толтуруу эмес,
аларды стратегиялык түрдө колдонуучуга да, издөө системасына да ыңгайлуу мазмунду түзүү. Search Engine Optimization (SEO) 2-бөлүк: . Идеяларды жаратууга комплекстүү Жумуш функциясы Электрондук почта маалымат базасы мамиле Мээ чабуулуна комплекстүү мамилени иштеп чыгуу бир нече стратегияларды жана куралдарды бириктирүүнү камтыйт. Ар түрдүү мазмундагы идеяларды иштеп чыгуу үчүн ачкыч сөздөрдү изилдөө, аудиторияны талдоо, тренд мониторинги жана чыгармачыл мээ чабуулунун аралашмасын колдонуңуз. Команданын мүчөлөрүнө ар кандай көз караштардан идеяларды кошууга үндөңүз. Жаңы пайда болгон темаларды аныктоо үчүн Google Trends сыяктуу куралдарды жана аудиторияңыз эмне жөнүндө айтып жатканын түшүнүү үчүн коомдук угуу куралдарын колдонуңуз.
Бул комплекстүү мамиле сиздин мазмун идеяларыңыздын инновациялык жана аудиторияңызга ылайыктуу болушун камсыздайт. Мисалы, комплекстүү мамиле аудиторияңыздын ар кандай сегменттерине ылайыктуу теманын ар кандай аспектилерин камтыган бир катар макалаларга алып келиши мүмкүн. Колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмунду кошуу Колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмун (UGC) ой жүгүртүү үчүн алтын кен болушу мүмкүн. Бул коомдук медиада, форумдарда же өз веб-сайтыңызда аудиторияңыз тарабынан жасалган комментарийлер, сын-пикирлер жана постторду камтыйт. UGC аудиторияңызды эмнеге кызыктырып жатканы жана алар баалуу деп тапкан мазмундун түрлөрү жөнүндө түз түшүнүктөрдү бере алат.
|
|